POLITICA DE EXPEDIERE A SITE-ULUI NOSTRU

Serviciul de expediere

De livrarea produselor LOUD Design se ocupă firma de curierat Sameday, care asigură transportul în condiții de siguranță și promptitudine.

Adrese de livrare și zone acoperite

În cazul în care adresa de livrare nu se află în zona de acoperire a firmei de curierat, veți fi înștiințat telefonic despre eventualele costuri suplimentare aplicate livrării coletului pentru kilometri în afara punctelor standard de livrare. În aceste situații, LOUD Design își rezervă dreptul de a solicita plata în avans a produselor comandate, pentru a evita eventualele inconveniente.

Această măsură este necesară pentru a ne asigura că nu apar probleme precum:
• Refuzul coletului la livrare.
• Lipsa unui răspuns din partea clientului la apelurile curierului.
• Nepreluarea coletului în termenul stabilit, fapt care poate genera costuri suplimentare pentru retur.

Dorim să oferim o experiență cât mai plăcută tuturor clienților noștri, iar aceste măsuri sunt luate pentru a ne proteja de situații neprevăzute.

Costul livrării

Costul pentru livrarea coletelor este fix și are valoarea de 25 lei (TVA inclus), indiferent de adresa de livrare, atâta timp cât aceasta se află pe teritoriul României.

Termenul de livrare

Magazinul TricouriLoud.ro comercializează tricouri, hanorace, șepci și căciuli, printate în regim POD – Print on Demand.
Acest lucru înseamnă că nu avem pe stoc produsele gata inscripționate. Ele vor fi printate în momentul în care se înregistrează comanda pe site și implicit plata produsului.

După confirmarea comenzii plasate pe site, produsele vor ajunge în posesia dumneavoastră în termen de 3-5 zile lucrătoare, în funcție de produsul ales și de disponibilitatea stocului.
În cazuri speciale, acest termen poate fi extins până la un maxim de 10 zile lucrătoare, datorită unor circumstanțe independente de voința noastră (cum ar fi condițiile meteo, blocaje de trafic, sărbători legale sau alte situații neprevăzute).

În cazul în care apar erori ale stocurilor produselor neprintate (blank), vă vom suna pentru a stabili împreună ce soluție vom adopta:
• returnarea sumei plătite
• înlocuirea cu un alt produs
• stabilirea unui alt termen de livrare, până ce produsul va reintra în stoc de la furnizor.

LOUD Design face tot posibilul pentru a expedia comenzile în cel mai scurt timp, însă vă rugăm să aveți în vedere faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele întârzieri cauzate de curier.
În ceea ce ne privește pe noi, pregătirea comenzilor și expedierea produselor sunt priorități ale unui serviciu premium.

Ambalare și securitatea transportului

Pentru că am vorbit de servicii de expediere premium, produsele noastre vor fi ambalate cu grijă, în ambalaje care să asigure protecția completă a conținutului pe durata transportului.
În cazul oricărei deteriorări apărute în timpul transportului, responsabilitatea revine transportatorului, conform legislației locale în vigoare.
Pentru a ne asigura că produsele ajung în stare perfectă, utilizăm materiale de ambalare de calitate superioară, care să minimizeze riscurile de deteriorare.

Condiții speciale pentru transport

În cazul în care livrarea implică zone îndepărtate, aflate semnificativ în afara punctelor de livrare standard, LOUD Design își rezervă dreptul de a percepe taxe suplimentare sau de a refuza livrarea dacă condițiile sunt improprii. Aceste detalii vor fi comunicate clientului înainte de expedierea comenzii.

Cum să monitorizați comanda

După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare, care include numărul de urmărire al coletului. Acest număr vă permite să monitorizați în timp real statusul livrării, direct pe platforma firmei de curierat.

Politica de retur în cazul problemelor de livrare

Dacă produsul livrat prezintă probleme (cum ar fi deteriorări cauzate de transport), vă rugăm să ne contactați imediat pentru a evalua situația și a găsi o soluție potrivită. În aceste cazuri, colaborăm direct cu firma de curierat pentru a soluționa problemele și pentru a vă oferi un produs în stare perfectă.

Contact pentru informații despre livrare

Pentru întrebări legate de politica noastră de livrare, costuri sau alte detalii, ne puteți contacta:
Telefon: 0724.271.591
E-mail: store@tricouriloud.ro
Program de lucru: Luni – Vineri, 9:00 – 18:00

Suntem aici să vă răspundem la toate întrebările și să ne asigurăm că experiența dumneavoastră cu LOUD Design este una de calitate.

Scroll to Top